Fun2Run

15 februari 2007

Even rust, of toch niet helemaal...

Op 7 oktober 2006, één week na de kustmarathon, is Evi geboren. Zij is onze 2de kleine spruit en het zusje van Emma (2). De loopschoenen werden dus voor even in de kast gestoken en ingeruild voor pampers en papflesjes. Gelukkig had papa ondertussen wat aan zijn conditie gewerkt, want met 3 vrouwen in huis... Op 21/10 heb ik nog meegelopen met de laatste wedstrijd van het OLC, massajogging De Olifant (10 km). Hierna zou het gedaan zijn tot de eerste wedstrijd van 2007, Corrida van het Sas. Ik had me wel voorgenomen om regelmatig te blijven trainen maar helaas... Ondanks het uitblijven van de winter is het voor mij wel een echte "winterstop" geworden. In deze periode heb ik na het lezen van enkele boeiende weblogs, de inspiratie opgedaan om mijn verhalen ook op deze manier bij te houden. Ik heb de tol van de feestdagen moeten betalen met enkele kilo's die er weer zijn bijgekomen, maar het komt wel weer goed. 9 januari, we beginnen met de eerste training van 2007. Een rustige 5km. loop om de spieren wat los te gooien. Pfff... amai, het wat niet meer zoals 3 maand geleden.

Labels: ,

3 Comments:

  • mooi baby'tje, die Evi :-)

    By Anonymous Anoniem, at 4:18 p.m.  

  • Doe je nu mee zondag in Oostende-Brugge?

    By Anonymous Anoniem, at 11:00 a.m.  

  • @koen
    Ja hoor, samen met Kristof (v.d. tennis). Ik hoop wel dat ik tegen zondag al wat beter ben want één of ander virus had me stevig te pakken dit weekend :-(

    Tot zondag!

    By Blogger Werner, at 11:38 a.m.  

Een reactie posten

<< Home