Fun2Run

26 februari 2007

Virus Alert

Niet op mijn PC hoor... die is zowat de enige die eraan is ontsnapt. De rest van ons gezinnetje had het afgelopen weekend goed te pakken. Zondagvoormiddag stond er nog een loop van 16Km. op de planning maar die kwam nu wel in het gedrang. Door mijn volledig verdwenen eetlust had ik sinds vrijdagmiddag niet meer verorbert dan één yoghurtje en 2 cracqottes. Zondagmorgen voelde ik mij volledig genezen en had ik echt zin om te gaan lopen. Zonder mij veel vragen te stellen over mijn voorraad koolhydraten trok ik m'n schoenen aan, nam ik nog een sportdrankje mee en was ik weg voor 16 Km. Het ging wel wat stroever dan anders maar da's normaal na zo'n weekend, dacht ik... Na 1h40min nog een cooling down van 5min. en wat stretchen en dan... Alles begon zowaar te draaien... Alsof ik 3 Duvels in één minuutje had doorgespoeld. Ik voelde mij nog slechter dan afgelopen weekend. Ik ben een kwartiertje op de grond moeten gaan liggen met de beentjes in de lucht om wat te bekomen, daarna snel een zoutoplossing gedronken. Tja, het was eigenlijk heel logisch. Te snel gelopen om op vetverbranding te lopen en veel te weinig energie voorraad. Op een yoghurtje en 2 cracqottes loop je geen 16Km. Toch eigenaardig dat ik daar "tijdens" de loop niets van heb voelen aankomen. Ik ben nu wel gewaarschuwd ;-)

3 Comments:

  • het was de man met de hamer!

    By Blogger johan, at 8:44 p.m.  

  • hallo !

    Ik heb net je verslagje gelezen van je eerste marathon. Heerlijk hé !
    Gefeliciteerd. Ik hoop mijn eerste marathon te kunnen lopen in oktober 2007 !!

    By Anonymous Anoniem, at 11:22 a.m.  

  • Hopelijk ben je hersteld en kan je zondag starten inde 10 mijl van Oostende naar Brugge. (gelezen op de webloggers site)
    Normaal gezien neem ik daar ook deel, alhoewel ik op het ogenblik nog herstel van de griep.

    By Anonymous Anoniem, at 9:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home