Fun2Run

7 mei 2007

Druk druk druk...

Vanavond heb ik mezelf de plicht opgelegd om mijn blog eens wat aandacht te geven. Ik weet het bogje... ik heb je wat verwaarloosd de laatste weken. Niet dat ik geen tijd heb om tot bij mijn computer te geraken. Nee hoor, in tegendeel zelfs... als zelfstandig web developer (in bijberoep) verslijten mijn toetsenbord en muis al bijna even snel als een paar loopschoenen ;-)

Over lopen gesproken (of beter, geschreven...), er is de laatste weken weer wat afgelopen. Het ging niet altijd even vlot. De trainingen opgebouwd naar ongeveer 40 kilometer per week met als doelstelling een PR te lopen in Brussel en me daarna weer stilaan voor te bereiden op een marathon. De welke weet ik nog niet... Nacht van Vlaanderen zal ik niet kunnen meedoen want die avond staat er een feestje op de planning. Misschien de Guldensporen marathon, in Flandersfield, Brussel of Eindhoven. Er is nog keuze genoeg. Aangezien de ganse blogfamilie vertegenwoordigd zal zijn in Eindhoven staat die al zeker op mijn verlanglijstje. Maar dan moet ik eerst van die vervelende krampen zien verlost te geraken.

De 2 laatste wedstrijden (Hazegras en Sint-Jansloop) wou het niet zo vlotten. Telkens na ongeveer 3km. bijna moeten stoppen om de kramp in mijn rechterkuit er uit te strechen. Eigenaardig genoeg heb ik daar geen last van tijdens trage duurlopen, enkel op wedstrijden.

Labels: ,