Fun2Run

24 mei 2007

Keignaertloop - Zandvoorde (9km)

Na een late griep, die ik in het begin van vorige week had opgelopen, heb ik vrijdag enkele uren voor de wedstrijd dan toch beslist om nog deel te nemen. Tenslotte is het nog maar één week voor de 20 van Bxl en moet ik zien dat ik m'n kilometers haal. Omdat ik deze week geen enkele keer gaan lopen ben, en vorige week ook al niet (met uitzondering van de St. Rembert Corrida vorig weekend) had ik voor deze wedstrijd geen tijdsambitie vooropgesteld. En het resultaat leert me dat ik dat meer zou moeten doen... De eerste 2 kilometer wel een beetje last van wat stijfheid maar dan liep het los. Wat een tegenslag dat ik bij het begin van de 2de ronde net voorbij de drankpost kwam als het water juist op was en ze de net bijgevulde flessen nog moesten openen en uitschenken. Het was de laatste ronde dus nog even op de tanden bijten.

Uiteindelijk over de eindstreep gekomen in 41:19.
Dit is 3,5 min. beter dan vorig jaar dus met 13,10 km/h een mooi PR op dit parcours. En nu hopen dat het zondag in Brussel ook zo zal vlotten...

Labels: