Fun2Run

1 juli 2007

Wedstrijdkater na konterdamloop

't ja... het zijn niet altijd de benen die het moeten bekopen na een loopwedstrijd... Dat heb ik gisterenmorgen aan de lijve mogen ondervinden. Het was weer heel gezellig na de wedstrijd. Samen met Kris, Francis en Charlotte, KG, Dirk, Clint in de Westmalle gevlogen. Er niet meer aangedacht dat mijn enige maaltijd die dag een "broodje gezond" was. Op een lege maag kan zo'n godendrankje wel rare dingen met je doen :-)

De wedstrijd verliep vlotjes, al was het wel even wennen om dit jaar in de andere richting te lopen. Ook het parcours had op somige plaatsen wel wat van een hindernissenparcours met al die wegenwerken...

De eerste 2 ronden even de "kat uit de boom" gekeken (zie foto), daarna was het volle gas, volle petrol. Tot aan de 3de ronde samengebleven met Peter Vermeersch, waarvan ik hoop hem nog eens te kloppen dit jaar. Maar het was niet voor vandaag want na de laatste drankpost was peter foetji...
(supergoed gelopen Peter!) Uiteindelijk toch zeer tevreden over de meet gekomen na 51:54 (13,64 Km/h), een nieuw PR!

Na deze leuke avond was het wel iets langer recupereren dan anders...

Labels:

4 Comments:

  • Lol! Ik zag je wegzinken, leuk toch! Ik was ook héél moe hoor toen we huiswaarts keerden. We zijn zelfs nog ergens gestopt om iets te eten ( en nog ne Westmalle te drinken ). Rond 01.30 in bedje. Begint zo'n gewoonte te worden na de wedstrijdjes. Maar ik was fit hoor gisteren!
    Zeg, trouwens, heb je gisteren een sms gestuurd!
    Maandag of dinsdag naar Julie!
    Wat denk je?

    By Anonymous Anoniem, at 12:32 p.m.  

  • ja ik was ook zat zatersdagochtend thuis gekomen om 06uur ja reden tot feesten ik was 23ste op de konterdam

    By Blogger lange afstandsloper, at 2:07 p.m.  

  • Er moest toch éne verstandigen tussen zitten hé ... ik stond buiten te drinken met een kennis van me en was al om 21u30 thuis ... maar de volgende keer ... vlieg ik er ook terug in zenne!

    By Anonymous Anoniem, at 5:30 p.m.  

  • werner, twas weer een leuke sportieve dag, niet ? Ik heb gehoord dat je ondertussen al met 32 deelnemers zit voor de TUI-travel ING Run Oostende ?!? Proficiat man ! Uw opzet is geslaagd om boven de 30man uit te komen. Tot de volgende

    By Anonymous Anoniem, at 9:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home